نامه اى به تو
black heart

 

 
 
سلام عزیز قشنگ ولی نامهربان من!
 
منم، کسی که با نام تو جان گرفت
 
و زندگی را در چشمان مهربان وفریبنده ی تو معنا کرد!
 
منم عاشق تو،
 
کسی که برگهای سرنوشت را با تک تک واژه های گوش نواز
 
و طنین دلنشین کلامت ترسیم کرد....
 
و اینک این منم عاشقی تنها در آستانه فصلی سرد.....
 
تو با تمام مهربانی هایت مرا رها کرده ای در کوله باری از غم،
 
کاش می دانستم گناه من در این بازی چیست؟
 
جرم من فقط دوست داشتن و عاشق شدن توبود؟!!
 
جرم من آیا این بود که با تو ای تک سوار دلبری ها،
 
لحظه لحظهزندگی کردم!
 
خوب من،
 
آیا مجازات من که با دو هجای نامت،
 
دم و بازدم رااحساس کردم و از حیات و از بودنم و از بودنت
 
لذت بردم این است؟
 
گل من! چگونه می توانی مرا فراموش کنی،
 
منی که نخستین طپشهای عاشقانه و دلهره های دیدار
 
و لذت دوست داشتن را با تو تجربه کردم.
 
من اولین بار که سراسر وجودم از عشق تو گر گرفت
 
دستان تو را لمسمی کردم....
 
اولین نگاه، اولین احساس، اولین بوسه........ یادت هست؟!!
 
تمام لذت های با هم بودن و احساسات من با تو بود،
 
من با صداقت وایمان کامل تو را و قلبت را پذیرفتم
 
و بدان تا زمانی که جان در بدن دارم همچناندوستت خواهم داشت
 
و خدا که شاهد تمام لحظه های من و تو بوده است
 
خوب می داند که منچه اندیشیده ام
 
و چه نیتم بوده است و چقدر دوستت داشتم!
 
نمی خواهم تو را به ماندن و دوست داشتن مجبور کنم،
 
چون من آنقدر تورا دوست دارم که وقتی می بینم آرامش تو،
 
بی من تأمین می شود، از دل و وجود خودم میگذرم
 
تا تو خوشبخت زندگی کنی!
 
عشق نازنینم! فقط بدان قلب آدمی با یک نفر تکمیل می شود
 
و با یکنفر به آرامش درونی می رسد نه با چند نفر!
 
ای خوب من! کاش فقط می دانستم
 
من که فقط به تو محبت و مهربانی و
 
دوستداشتن بی حد و حساب و بی توقع هدیه کردم،
 
چرا تو بی وفایی و بی اعتنایی را به منپیشکش کردی؟!
 
بهترینم! من تو را با تمام مهربانی های دروغینت! و بیاعتنایی هایت
 
و خیانت هایت! و بی وفایی هایت دوست داشتم و دارم
 
و امیدوارم خوشبختباشی.
 
امروز روزیست که احساس خفه شدن و غرق شدن
 
در مرداب دوست داشتندارم.
 
هیچ وقت فکرش را هم نمی کردم روزی صداقت من اینگونه پایمال شود
 
و محبت من بیجواب بماند.
 
نمی دانم چرا با من اینکار را کردی؟؟
 
فقط می خواهم از ژرفای وجودتمرا درک کنی
 
و بدانی من در دل چه ها کشیدم.
 
من اگر تو را دوست داشته باشم یا از نفرت پر باشم زندگی می گذرد،
 
خورشید هر روز طلوع می کند،...
 
ولی در این میان یک چیز را برای همیشه باور کن و ایمانبیاور....
 
که صداقت من روزی گریبانگیر تو خواهد شد
 
و خداوند عادل بین من و توحکم خواهد کرد...
 
روزی خواهی فهمید من چه می گویم که....
 
خوب من ، عزیز دوست داشتنی من
 
دوستت دارم و امیدوارم خوشبخت شوی،
 
هیچ زمان مزاحمت نمی شوم، خوش باش!
 
فقط در تعجبم! تو که می دانستی و دیده بودی که من بی تو
 
نمی توانمزنده بمانم ،چگونه باز مرا رها کرده ای...
 
نمی دانم بعد از تو چگونه زمانخواهد گذشت....
 
مثل همیشه با اشک چشمان همیشه ترم
 
و لرزش دستانم در برابر نامبزرگت در قلب کوچکم می نویسم ..
 
برای آخرین بار می نویسم
 
دوستت دارم و خدانگهدار
 
آنکه درکش نکردی و در اوج دوست داشتن تنهایشگذاشتی
 


نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت9:20---10 ارديبهشت 1391
خیلی قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:19 :: نويسنده : ستاره

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان black heart و آدرس principefelipe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 7603
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 7603
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 1